Velkommen til årets viktigste arrangement – Kundeservice i fremtiden!
Her kan du melde på deg og dine kollegaer til årets arrangement innen kundeservice – Kundeservice i fremtiden. Påmelding:
Her kan du melde på deg og dine kollegaer til årets arrangement innen kundeservice – Kundeservice i fremtiden. Påmelding:
Her kan du melde deg og dine kollegaer på Kundeservice i fremtiden 2024, som arrangeres i samarbeid mellom Kundo og […]
KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang! 15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle […]
Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen […]
Meld deg på webinar om KSP24 – Kundeserviceprisen!
Norges mest lojale kunder 2023! Vinmonopolet, IKEA, COOP Medlem, Komplett,no og Flytoget
Kun 14% er ambassadører for dere! Har dere mål om å tiltrekke kunder? Eller mål om mersalg og oppsalg? Om […]
77% av kundene er kritikere. Dagens kunder har mange valgmuligheter. Hvor bærekraftig er det da at hele 77% av kundene […]
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser! Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er […]
«Du er ikke bare deg selv, du er det den andre opplever» reflekterer ideen om at ens identitet og handlinger […]
Vi kommuniserer forskjellig. Vi har forskjellige behov, ønsker og forventinger. Vår kulturelle bakgrunn er ikke lik og våre erfaringer spriker […]
Kundeopplevelse uten svar? Ja, det går an! Men det er ikke særlig sannsynlig at kundeopplevelsen blir særlig god. Altså må […]
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene? Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del 2. Har du hørt sangen «Evig eies kun et dårlig rykte»? Dette er vel […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del1. Norges største undersøkelse av kundeopplevelse ble arrangert for 17. gang i 2023. 19 klasser […]
Det nærmer seg slutten på webinarserien om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Hvordan opplevde vi kundebehandlerne?