God jul, fra Kundeserviceprisen.no!
Vi ønsker deg og dine kundebehandlere en riktig god jul!
Vi ønsker deg og dine kundebehandlere en riktig god jul!
De beste og de andre. Variasjon defineres som forskjellene i resultat for henvendelser til en deltaker i Kundeserviceprisen, eller forskjellen […]
Hva forventer du? Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. […]
Tradisjonen tro gjør vi også i år noen endringer i Kundeserviceprisen. Endringene kommer som resultat av tilbakemeldinger fra dere deltakere […]
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen […]
Ville du handlet med dette selskapet? Dette er et viktig spørsmål å stille sine kunder, eller brukere. Vi ser nærmere […]
Den 29. april ble vinnere kåret i Kundeserviceprisen 2021 basert på prestasjoner. Noe ble glade og noen kanskje litt skuffet. […]
God påske til kundeservice! Årets undersøkelse er gjennomført. Vi har kontaktet dere på telefon, e-post, chat og Messenger og fått […]
De forskjellige kundene? Kundeserviceprisen er Norges største undersøkelse av kundeopplevelse! Da er det viktig at «kundene» som kontakter dere er […]
I Kundeserviceprisen undersøker vi en lang rekke prestasjoner. I klassen for det offentlige er resultater innen flere viktige prestasjoner veldig […]
Hugge stein eller bygge katedral? Lignelsen er gammel, og du har hørt den før. Men hva er det egentlig vi […]
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere […]
Vi mennesker styres av følelser. Vi ser det ganske lett når vi tenker på de store avgjørelsene i livet. Sånn […]
Løperne har rundet på stadion! Kundeserviceprisen er litt som 5-mila på ski. Det er motbakker og nedoverbakker. Flater og steder […]
Messenger! En kunde som vil bli kunde, som trenger litt informasjon og gjerne vil ta et valg om leverandør. Det […]
Snart 2 måneder inn i Kundeserviceprisen 2021 kan vi se flere interessante ting. Noe av det vi lurte på før […]