Webinar nr 4

Innsikten fra Kundeserviceprisen 2022

De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi i resultatene? Torsdag 7. april gjennomførte vi et webinar i samarbeid med Omnicus. I det ser vi litt nærmere på tallene fra Kundeserviceprisen 2022.

Heldigvis kan du se webinaret «i opptak», om du ikke rakk å få det med deg live. Kundeserviceprisen ønsker å være en pådriver for enda bedre kundeopplevelser. Derfor fortsetter vi å dele av innsikten fra undersøkelsen.

«Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022»

Om du klikker på bildet under, kan du se webinar nr. 4 i serien «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022».

Webinar nr 4
Klikk på bildet for å se webinaret

Nå også som podkast

Om du er en av dem som lytter til podkast på Spotify, kan du høre webinaret her:

Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022 som podkast

Resultatene fra Kundeserviceprisen 2022

I bildekarusellen under finner du informasjon om noen av resultatene fra Kundeserviceprisen 2022. I webinaret snakker vi om disse resultatene, litt om hva de kan skyldes og hva de kan bety for kunder og brukere som kontakter dere.

  • Webinar nr 4
  • Webinar nr 4

Blir det dere som står igjen som vinnere i Kundeserviceprisen 2022?

Vi håper å se dere på Røverstaden 28. april til kåring av 24 klassevinnere og 4 vinnere av «Best i kontaktmåte». Dessuten gleder vi oss til å kåre «Årets kundesenter – Best i test!«, vinneren av Kundeserviceprisen 2022!

Les mer om kåringen og meld dere på arrangementet her!

Vi ses!

Les om innholdet i rapporten dere kan bestille fra Kundeserviceprisen 2022 og les også om de 2 nyhetene vi har lansert i år i forbindelse med rapporten..

Les flere blogger og meld deg gjerne på nyhetsbrevet til høyre på siden!