Her kan du melde deg og dine kollegaer på Kundeservice i fremtiden 2024, som arrangeres i samarbeid mellom Kundo og Kundeserviceprisen.
Hvorfor vil du ikke gå glipp av arrangementet?
Oppdag fremtidens kundeservice: Få innblikk i de siste trendene innen kundeservice
Kundeinnsikt: Dette ønsker kundene seg mer av
Kundeserviceprisen: Vinnere av Kundeserviceprisen kåres
Nettverksbygging: Del erfaringer og treff andre fra samme bransje
Når: 14. mai. Registrering fra kl 11:30
Hvor: Øvre Slottsgate 3 (Sentralen), Oslo
Påmelding:
Program
11:30 Registrering og mingling
12:00 Velkommen til Kundservice i framtiden
12:10 Opplev fremtidens kundeservice
Få innblikk i de siste trendene innen kundservice, der vi ser på AI och Self-Service som to av de heteste områdene om dagen.
Sofia Alexus
CEO i Kundo
13:00 Hva hvis det er mulig, da?
Anja Hammerseng-Edin er en av Norges tidligere beste håndballspillere. Hun inspirerer deg til å være modig og gir deg styrke til å se muligheter i stedet for begrensninger! Med sine verktøy for å holde og flytte fokus, inspirerer hun til både små og store endringer i hverdagen og på arbeidsplassen.
Anja Hammerseng-Edin
Inspirator, foredragsholder og tidligere håndballspiller
13:45 Pause
14:15 Kundeinnsikt − dette ønsker kundene seg mer av!
Vi deler rykende fersk kundeinnsikt fra undersøkelser både fra fysiske butikker og kundesentre. Her får dere noen tips fra kundene om hva de ønsker seg mer av i fremtiden.
Ann-Kristin Mork
CEO og Rådgivare på SeeYou
14:45 Erfaringer fra virkeligheten
Vi treffer service eksperter som dele sine erfaringer fra virkligheten.
15:45 Pause
16:00 Bobler og kåring av vinnere Kundeserviceprisen
Vi løfter frem de flinke medarbeiderne på kundesentrene i Norge, og kårer vinnerne av Kundeserviceprisen 2024.
Valgfritt tillegg
17:30 Middag
Kvelden fortsetter på Hitchhiker restaurang for de som har bestilt middag og ønsker å mingle og bygge nettverk utover kvelden.