Sammen med Omnicus holder vi 6 webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. På denne måten vil vi gi deg som er interessert i kundeservice og kundeopplevelse mer innsikt i og forståelse om faget kundeservice. Vi sitter ikke på fasiten, men vi får 5.000 kundeopplevelser gjennom Kundeserviceprisen 2023. Disse opplevelsene gir et bilde av hvordan det oppleves å kontakte norske kundesentre.
5. januar gjennomførte vi webinar nr. 3, som du kan se lenger ned på siden.
Mottak og velkomst i Kundeserviceprisen 2023
I årets webinarserie har vi delt opp temaene etter prestasjonsområdene i undersøkelsen. Vi startet med de internasjonale standardene innenfor CX i den første episoden. Vi måler CES, CSAT, VES og NPS.
Deretter fokuserte vi på effekten av Svar- og ventetid i den andre. Her gikk vi blant annet gjennom hvilke ventetider vi benytter oss av når vi benytter de forskjellige kontaktmåtene i undersøkelsen.
I det tredje webinaret 5. januar er fokuset på Mottak og velkomst. Vi gikk her inn på noen av resultatene fra den første måneden i Kundeserviceprisen 2023. Vi så på hvor enkelt vi opplever at det er å få kontakt med et kundesenter, hvor personlig velkomsten oppleves og om vi følte oss velkomne. Alt sammen viktige ting, eller puslespillbrikker, i arbeidet med å sikre fornøyde kunder.
Meld deg på webinarserien
I skrivende stund er det fortsatt 3 episoder igjen i serien om Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023. Vi håper derfor du vil melde deg på webinarserien. Klikk på bildet under, så kommer du til påmeldingssiden for serien. Og husk, det er gratis! 🙂
Opptak av episode 3
Vi vet at det ikke alltid er like lett å få tid til å se et webinar direkte. Derfor gir vi deg muligheten til å se det når det passer deg. Kanskje ønsker dere å se episoden om Mottak og velkomst sammen? Kanskje vil du bruke en liten time når du har tid. Det er opp til deg! Vi i Kundeserviceprisen ønsker å være “En pådriver for enda bedre kundeopplevelse” og håper webinarserien bidrar til dette.
God arbeidslyst! Vi ses!