Det var noen endringer i Kundeserviceprisen 2022, fra gjennomføringen i 2021. I Kundeserviceprisen 2023 fortsetter endringene. Vi har endret antallet klasser så det nå er 19 klasser, ned fra 24 i 2022. Dette skyldes tilpasninger av klassene for å fremtidssikre dem mer og at vi har fjernet noen av klassene og flyttet deltakere til andre eller nye klasser. Antallet deltakende kundesentre er hele 206 (pr. 23.11.22), opp fra 192 i 2022.
Vi vil monitorere en rekke deltakere og de nye klassene meget nøye, for å sikre at undersøkelsen blir så lik for alle som mulig. I år igjen, blir konkurransen hard og seiersrusen etterpå heftig!
Klassene i Kundeserviceprisen 2023
- Alarmselskap
- Avis
- Bank
- Boligmegling (NY)
- Bredbånd
- Energi
- Ferie & fritid (NY)
- Forsikring
- Helse (NY)
- Innfordring
- Mat og drikke på nett
- Medlemsorganisasjon
- Mobil
- Mobilitet (NY)
- Netthandel
- Offentlig
- Persontransport
- Transport og logistikk
- Underholdning (NY)