Klasser i Kundeserviceprisen

Klasser og bransjer

Det er noen endringer i Kundeserviceprisen 2022, fra gjennomføringen i 2021. Vi har endret antallet klasser så det nå er 24 klasser, opp fra 20 i 2021. Dette skyldes tilpasninger basert på effekten av korona-pandemien i Norge. Antallet deltakende kundesentre er hele 191, opp fra 156 i 2021.

Noen av deltakerne påvirkes mer av endringer i restriksjonene fra myndighetene. Vi vil derfor monitorere en rekke deltakere meget nøye, for å sikre at undersøkelsen blir så lik for alle som mulig.
I år igjen, blir konkurransen hard og seiersrusen etterpå heftig!

Klassene i Kundeserviceprisen 2022

  • Alarmselskap
  • Avis
  • Bank
  • Bilutleie
  • Bredbånd
  • Båtreise
  • Cruise
  • Elektronikk
  • Energi
  • Forsikring
  • Hotell
  • Innfordring
  • Mat og Drikke på nett
  • Medlemsorganisasjon
  • Mobil
  • Netthandel
  • Offentlig
  • Persontransport
  • Reiseselskap
  • Streaming
  • Transport og logistikk
  • TV Distribusjon
  • Åpen klasse