Mester Grønn vant med en score på 95,9%.
Flere selskaper enn noen gang tidligere har blitt målt på Kundeserviceprisen «Best i test» i 2017. Prisen ble delt ut på Call Center Dagene tirsdag 25. april på Radisson Blu Plaza Hotell i Oslo. Hele 132 selskaper ble målt i år, basert på 25 samtaler til hvert selskap, totalt 3300 samtaler. Vinnere ble kåret i 16 bransjer, og Mester Grønn vant totalt og ble dermed Årets Kundesenter – Kundeserviceprisen «Best i test» 2017.
«Mester Grønn er en nykommer i år, men har bygget opp en svært god kundeservice de siste årene gjennom intens trening. De har lykkes stort med sin satsing. Imponerende og sterkt», sier Daglig leder i SeeYou, Reidar Skorpen.
Last ned presentasjonen fra prisutdelingen her.
(Trykk på bildet under for større versjon).
![Kundeserviceprisen 2017 ksp side 1](https://www.seeyou.no/wp-content/uploads/2017/04/ksp-side-1-1024x732.jpg)
![Kundeserviceprisen 2017 ksp side 2](https://www.seeyou.no/wp-content/uploads/2017/04/ksp-side-2-1024x574.jpg)