God jul!

God jul, fra Kundeserviceprisen.no!

God jul!

Vi i Kundeserviceprisen.no ønsker deg og dine kundebehandlere en

RIKTIG GOD JUL

og

EN FREDFULL JULETID!

Om litt er det et nytt år, med blanke ark. Da kan dere starte på nytt, gjøre mer av det dere ønsker å gjøre og mindre av det dere ikke ønsker å gjøre. Nye kunde-/brukerkontakter gir nye muligheter til å skape gode opplevelser for kunder/brukere.

Vi ønsker dere alle, all mulig lykke til i 2022 og gleder oss til alle kundeopplevelsene vi får være med på!

Som en lite gave fra oss til dere, her er en innsiktsblogg fra arkivet, forhåpentlig til inspirasjon:

Hugger dere stein eller bygger dere katedral?

Sett av 20. januar kl. 9-10, for da arrangerer vi vårt andre webinar! Denne ganger handler det om variasjon og hva vi faktisk opplever når vi gjennomfører Kundeserviceprisen 2022. Vi ses!

Meld deg på her!

Lykke til i Kundeserviceprisen 2022!

Les om innholdet i rapporten dere kan bestille fra Kundeserviceprisen her.

Jan Sverre Reboli Paulsen

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende snakk om kundeopplevelse.

Les flere blogger og meld deg gjerne på nyhetsbrevet til høyre på siden!