Kundeserviceprisen.no blir dobbelt så stor med NBK23!
Helt siden starten i 2007 har SeeYou arrangert Kundeserviceprisen.no i samarbeid med Confex. I mange år var prisen en viktig del av Call Center Dagene i april/mai hvert år. Både i 2020 og 2021 ble vinnerne kåret digitalt og i 2022 ble 24 klassevinnere kåret sammen med «Årets kundesenter – Best i test» på Røverstaden i Oslo.
I Kundeserviceprisen.no undersøkes kundeopplevelsen nye, potensielle kunder får i møtet med selskapene.
Undersøkelsen blir dobbelt så stor i 2023
Kundeserviceprisen 2023 består av 19 klasser med til sammen 200 deltakende selskaper. I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse. I samarbeid med Norstat spør vi et representativt utvalg av norske forbrukere om deres opplevelse som kunde i selskapene.
Dermed er Kundeserviceprisen.no den eneste undersøkelsen som både undersøker nye og eksisterende kunders opplevelse. I 2023 vil få inn minimum 20.000 kundeopplevelser og dette tydeliggjør at Kundeserviceprisen.no er Norges største og viktigste undersøkelse av kundeopplevelse!
NBK23 – Norges Beste Kundeopplevelse 2023
Nye og eksisterende kunder har ikke de samme forventninger, ønsker og behov. Derfor skiller vi de 2 undersøkelsene. Den originale undersøkelsen, av nye kunders opplevelser, heter fortsatt Kundeserviceprisen 2023. Den nye undersøkelsen, av eksisterende kunders opplevelser, heter NBK23.
45 vinnere!
I NBK23 er det også 19 klasser og 200 deltakende selskaper. Vi undersøker altså opplevelsen til både nye og eksisterende kunder for alle deltakende selskaper i 2023!
19 klassevinnere x 2
19 klasser i begge undersøkelser gir 19 klassevinnere i hver undersøkelse.
«Best på…»
I Kundeserviceprisen 2023 kårer vi også
- Best på telefon
- Best på e-post
- Best på chat
- Best på Messenger
2 totalvinnere
- «Årets kundesenter 2023 – Best i test» – for nye kunder
- «NBK 23 – Best i test» – for eksisterende kunder
«Norges beste kundesenter 2023»
Helt til sist kårer vi:
- «Norges beste kundesenter 2023 – best i test»
Dette er det kundesenteret som er best i begge undersøkelsene totalt.
Kåring på REBEL
Kundeserviceprisen 2023 startet i månedsskiftet november/desember 2022 og avsluttes samtidig med NBK23 i månedsskiftet mars/april 2023. Kundeopplevelser er ferskvare og derfor arrangerer SeeYou en kåring den 27. april 2023.
Kåringen finner sted på REBEL i Universitetsgata 2 i Oslo.
Arrangementet starter kl. 12:00 med foredrag, workshops, diskusjoner og nettverksbygging.
Kl. 18:00 starter festmiddagen, hvor vi hyller Norges beste kundebehandlere i kundesentrene som vinner i årets undersøkelser.
For ytterligere informasjon
Kontakt ansvarlig for Kundeserviceprisen.no eller les mer om undersøkelsen her..
Kontaktinformasjon:
Jan Sverre Reboli Paulsen, Ansvarlig for Kundeserviceprisen.no
Telefon: 405 14 092
E-post: jan.sverre.paulsen@seeyou.no
Ann-Kristin Mork Fiskebeck, Daglig leder i SeeYou AS
Telefon: 416 58 365
E-post: ann-kristin.fiskebeck@seeyou.no