Kundeserviceprisen.no NBK23

Pressemelding – NBK23

Kundeserviceprisen.no blir dobbelt så stor!

Helt siden starten i 2007 har SeeYou arrangert Kundeserviceprisen.no i samarbeid med Confex. I mange år var prisen en viktig del av Call Center Dagene i april/mai hvert år. Både i 2020 og 2021 ble vinnerne kåret digitalt og i 2022 ble 24 klassevinnere kåret sammen med «Årets kundesenter – Best i test» på Røverstaden i Oslo.

I Kundeserviceprisen.no undersøkes kundeopplevelsen nye, potensielle kunder får i møtet med selskapene.

Undersøkelsen blir dobbelt så stor i 2023

Kundeserviceprisen 2023 består av 19 klasser med til sammen 200 deltakende selskaper. I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse. I samarbeid med Norstat spør vi et representativt utvalg av norske forbrukere om deres opplevelse som kunde i selskapene.

Dermed er Kundeserviceprisen.no den eneste undersøkelsen som både undersøker nye og eksisterende kunders opplevelse. I 2023 vil få inn minimum 20.000 kundeopplevelser og dette tydeliggjør at Kundeserviceprisen.no er Norges største og viktigste undersøkelse av kundeopplevelse!

NBK23 – Norges Beste Kundeopplevelse 2023

Nye og eksisterende kunder har ikke de samme forventninger, ønsker og behov. Derfor skiller vi de 2 undersøkelsene. Den originale undersøkelsen, av nye kunders opplevelser, heter fortsatt Kundeserviceprisen 2023. Den nye undersøkelsen, av eksisterende kunders opplevelser, heter NBK23.

Kundeserviceprisen.no NBK23
Kundeserviceprisen.no NBK23 – Norges største undersøkelse av kundeopplevelse
NBK23 med datainnsamling i regi av Norstat
Datainnsamling i regi av Norstat

45 vinnere!

I NBK23 er det også 19 klasser og 200 deltakende selskaper. Vi undersøker altså opplevelsen til både nye og eksisterende kunder for alle deltakende selskaper i 2023!

19 klassevinnere x 2

19 klasser i begge undersøkelser gir 19 klassevinnere i hver undersøkelse.

“Best på…”

I Kundeserviceprisen 2023 kårer vi også

  • Best på telefon
  • Best på e-post
  • Best på chat
  • Best på Messenger

2 totalvinnere

  • “Årets kundesenter 2023 – Best i test” – for nye kunder
  • “NBK 23 – Best i test” – for eksisterende kunder

“Norges beste kundesenter 2023”

Helt til sist kårer vi:

  • “Norges beste kundesenter 2023 – best i test”

 Dette er det kundesenteret som er best i begge undersøkelsene totalt.

Kåring på REBEL

Kundeserviceprisen 2023 startet i månedsskiftet november/desember 2022 og avsluttes samtidig med NBK23 i månedsskiftet mars/april 2023. Kundeopplevelser er ferskvare og derfor arrangerer SeeYou en kåring den 27. april 2023.

Kåringen finner sted på REBEL i Universitetsgata 2 i Oslo.

Arrangementet starter kl. 12:00 med foredrag, workshops, diskusjoner og nettverksbygging.

Kl. 18:00 starter festmiddagen, hvor vi hyller Norges beste kundebehandlere i kundesentrene som vinner i årets undersøkelser.

For ytterligere informasjon

Kontakt ansvarlig for Kundeserviceprisen.no eller les mer om undersøkelsen her..

Kontaktinformasjon:

Jan Sverre Reboli Paulsen, Ansvarlig for Kundeserviceprisen.no
Telefon: 405 14 092

E-post: jan.sverre.paulsen@seeyou.no

Ann-Kristin Mork Fiskebeck, Daglig leder i SeeYou AS

Telefon: 416 58 365

E-post: ann-kristin.fiskebeck@seeyou.no

Følg oss på LinkedIn

Vi benytter LinkedIn som en kanal for informasjon. Her vil du finne store og små innlegg med innsikt fra årets undersøkelse. Vi ser frem til å se deg der!

 
Kåring 2023