Totalinntrykk

Totalinntrykk

Prestasjonsområdet Totalinntrykk skal, som navnet tilsier, oppsummere hele dialogen i henvendelsen. Her ble det lagt til flere prestasjoner i 2021, for å belyse enda bedre effekten dialogen har på kundene.

I dette prestasjonsområdet er det disse prestasjonene som vurderes:

  • Oppfattet du dialogen som effektiv?
    • Her vurderes om dialogen ble oppfattet som effektiv, uavhengig av dialogens lengde.
  • Hvordan var ditt totalinntrykk av kundebehandleren?
    • Her vurderes totalinntrykket kunden har fått av kundebehandleren.
  • Følte du deg verdsatt som mulig ny kunde i denne dialogen?
    • Her vurderes kundens opplevelse av om de følte seg verdsatte i dialogen.
  • Ville du handlet med dette selskapet basert på denne kundeopplevelsen, om du hadde hatt behov for det de tilbyr?
    • Her vurder kunden om denne dialogen kunne resultert i kjøp. Om selskapet ikke tilbyr «kjøp» velges N/A, som ikke gir utslag på score.
  • Kommentarfelt Totalinntrykk.
Svar- og ventetid

Svar- og ventetid

Mottak og velkomst

Velkomst og mottak

Kundebehandleren

Kundebehandleren