Kundebehandler

Dette er programmet for deg som jobber på kundesenter og besvarer henvendelser fra kunder i hverdagen.

Om kurset:

Programmet sikrer forståelse og innsikt knyttet til den viktige rollen du har som kundebehandler. For det er den – rollen som kundebehandler er ikke bare viktig, men også tøff! Du er kanskje ny kundebehandler, eller har vært det noen år allerede og opparbeidet deg noen vaner. Uansett om du er ny eller ikke, tar dette kurset sikte på å motivere til gode prestasjoner, gi gode verktøy til bruk i hverdagen, og være en arene for trening og utvikling. Slik at du blir trygg i rollen som kundebehandler og fortsetter din utvikling.

Mål med kurset:

  • Sikre forståelse og innsikt om verdien av rollen som kundebehandler
  • Skape engasjement for god kundeopplevelse
  • Motivere til gode prestasjoner
  • Sikre at deltakerne har forståelse for effekten av verktøyene
  • Sikre at deltakerne kan benytte verktøyene på en god måte
  • Sikre bruk på verktøyene
  • Skape forståelse for verdien av trening
  • Legge til rette for god trening på bruk av verktøyene
  • Øke lysten til å trene
  • Sikre at deltakerne er trygge på rollen som kundebehandler og fortsetter å utvikle den

Viser det ene resultatet