I år streamer vi kåringene i Kundeserviceprisen 2022 LIVE!
Under finner dere tidsplanen for kåringene. Benytt denne om dere ikke ønsker å følge med hele kvelden. Vi holder starttidspunktene, så dere kan planlegge med dem.
I Kundeserviceprisen kontakter vi deltakerne på hverdager mellom kl. 09 og kl. 15. Dermed kan alle vi kan ha kontaktet i årets undersøkelse overvære kåringen! Vi kårer vinnere i 24 klasser, 4 vinnere i “Best på…” og vi kårer “Årets kundesenter – Best i test“!
Vi gleder oss til å feire alle de magiske kundebehandlerne!
Klikk på bildet under for å starte live-streamen!
Tidsplan for kåringene
- 17:30: Cruise, Reiseselskap, Energi, Båtreise, Best på Messenger
- 18:20: Avis, TV Distribusjon, Bilutleie, Bilforhandler, Best på chat
- 19:00: Alarm, Hotell, Streaming, Elektronikk, Best på e-post
- 19:40: Forsikring, Medlemsorganisasjon, Offentlig, Persontransport, Best på telefon
- 20:20: Bank, Netthandel, Innfordring, Mobil, Mat og drikke på nett
- 21:00 Åpen klasse, Bredbånd, Transport og logistikk
- 21:15 (ca.): “Årets kundesenter – Best i test”
OBS: Om du/dere opplever problemer med visning av stream, som hakking, at streamen stopper etc. kan dere klikke på “Se den på YouTube” nederst i bildet eller klikke her..