Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen i dette webinaret. Dessuten snakker vi litt om trender i økonomien og hvordan disse påvirker kundesentre.
Tema: bakgrunn
Siste webinar i serien «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022» 7. april. Innsikt, forståelse, resultater og oppsummering.
Hva forventer du? Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. Noen forventninger er vi bevisste på – «nå skal de få høre det!». Mange ganger er vi ikke like bevisste på hva vi forventer. Noen ganger vet vi og kan vi, andre ganger tror vi at vi vet og kan.
Tradisjonen tro gjør vi også i år noen endringer i Kundeserviceprisen. Endringene kommer som resultat av tilbakemeldinger fra dere deltakere og endringer i verden rundt oss. Målene med endringene er å gi dere enda mer innsikt og gjøre undersøkelsen enda mer relevant.
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen av kundebehandleren?