KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang!
15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle deltakerne 30 ganger av SeeYou sine observatører. Vi ønsker alle deltakerne lykke til!
Tema: kontaktmåter
Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen i dette webinaret. Dessuten snakker vi litt om trender i økonomien og hvordan disse påvirker kundesentre.
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser!
Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er å svare på henvendelsene…
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene?
Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat og chat med chatbot
Vi gjennomfører en serie med webinarer om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt torsdag 2. mars 2023.
Vi gjennomfører en serie med webinarer om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.
De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi i resultatene? Torsdag 7. april gjennomførte vi et webinar i samarbeid med Omnicus. I det ser vi litt nærmere på tallene fra Kundeserviceprisen 2022.
Siste webinar i serien «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022» 7. april. Innsikt, forståelse, resultater og oppsummering.
Variasjon i et kundesenter er uunngåelig og helt naturlig. Kundebehandlerne er ulike mennesker og kundene er ulike mennesker. Når ulike mennesker møtes vil det være variasjon i opplevelsen den enkelte får. Tenk bare på forskjellene mellom karakterene i TV-serien «Rådebank» og i TV-serien «Exit»… Det er ekstrem stor forskjell mellom disse og selvfølgelig forstår alle at kommunikasjonen må være forskjellig. Vi forstår, men gjør vi…?
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen av kundebehandleren?