Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt torsdag 2. mars 2023.
Tema: kontaktmåter
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.
De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi i resultatene? Torsdag 7. april gjennomførte vi et webinar i samarbeid med Omnicus. I det ser vi litt nærmere på tallene fra Kundeserviceprisen 2022.
Siste webinar i serien “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022” 7. april. Innsikt, forståelse, resultater og oppsummering.
Det er mange måter en kunde kan kontakte et selskap på. Noen få sender nok fortsatt brev, men de fleste benytter telefon, e-post og muligheter til å chatte.
Variasjon i et kundesenter er uunngåelig og helt naturlig. Kundebehandlerne er ulike mennesker og kundene er ulike mennesker. Når ulike mennesker møtes vil det være variasjon i opplevelsen den enkelte får. Tenk bare på forskjellene mellom karakterene i TV-serien “Rådebank” og i TV-serien “Exit”… Det er ekstrem stor forskjell mellom disse og selvfølgelig forstår alle at kommunikasjonen må være forskjellig. Vi forstår, men gjør vi…?
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen av kundebehandleren?
Ville du handlet med denne bedriften? Dette er et viktig spørsmål å stille sine kunder, eller brukere. Vi ser nærmere på vår innsikt.
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere i hver kontaktmåte!
Dette er en god start på en kundedialog. En kunde som vil bli kunde, som trenger litt informasjon og gjerne vil ta et valg om leverandør. Det betyr dessverre ikke at det alltid lykkes kunden å bli kunde.