KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang!
15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle deltakerne 30 ganger av SeeYou sine observatører. Vi ønsker alle deltakerne lykke til!
Tema: kundeopplevelse
Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen i dette webinaret. Dessuten snakker vi litt om trender i økonomien og hvordan disse påvirker kundesentre.
Meld deg på webinar om KSP24 – Kundeserviceprisen!
Norges mest lojale kunder 2023!
Vinmonopolet, IKEA, COOP Medlem, Komplett,no og Flytoget
Kun 14% er ambassadører for dere! Har dere mål om å tiltrekke kunder? Eller mål om mersalg og oppsalg? Om 86% av kundene ikke blir ambassadører, er veien lang til målet…
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser!
Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er å svare på henvendelsene…
«Du er ikke bare deg selv, du er det den andre opplever» reflekterer ideen om at ens identitet og handlinger blir formet av hvordan de blir oppfattet og tolket av andre mennesker. Dette konseptet understreker viktigheten av perspektiv, empati og mellommenneskelige relasjoner i vår forståelse av oss selv og andre.
Vi kommuniserer forskjellig. Vi har forskjellige behov, ønsker og forventinger. Vår kulturelle bakgrunn er ikke lik og våre erfaringer spriker i alle retninger. Da er kundebehandlerens evne til personalisering viktig! En henvendelser er ikke lik den neste!
Kundeopplevelse uten svar? Ja, det går an! Men det er ikke særlig sannsynlig at kundeopplevelsen blir særlig god. Altså må dere besvare henvendelsene for å skape de gode kundeopplevelsene.
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene?
Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat og chat med chatbot