KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang!
15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle deltakerne 30 ganger av SeeYou sine observatører. Vi ønsker alle deltakerne lykke til!
Tema: kundeservice
Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen i dette webinaret. Dessuten snakker vi litt om trender i økonomien og hvordan disse påvirker kundesentre.
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser!
Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er å svare på henvendelsene…
«Du er ikke bare deg selv, du er det den andre opplever» reflekterer ideen om at ens identitet og handlinger blir formet av hvordan de blir oppfattet og tolket av andre mennesker. Dette konseptet understreker viktigheten av perspektiv, empati og mellommenneskelige relasjoner i vår forståelse av oss selv og andre.
Kundeopplevelse uten svar? Ja, det går an! Men det er ikke særlig sannsynlig at kundeopplevelsen blir særlig god. Altså må dere besvare henvendelsene for å skape de gode kundeopplevelsene.
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene?
Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat og chat med chatbot
2 undersøkelser – 196 deltakere, del 2. Har du hørt sangen «Evig eies kun et dårlig rykte»? Dette er vel ikke helt sant, men det er nok noe i det, særlig for kundeservice.
2 undersøkelser – 196 deltakere, del1.
Norges største undersøkelse av kundeopplevelse ble arrangert for 17. gang i 2023. 19 klasser med til sammen 196 deltakere. Og de samme deltakerne er med i undersøkelsene av nye, potensielle og eksisterende kunder.
Pressemelding: I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Godt nytt år!
Vi ønsker dere alle et riktig godt og fremgangsrikt år i 2023!