Forskjellige kontaktmåter. Det er mange måter en kunde kan kontakte et selskap på. Noen få sender nok fortsatt brev, men de fleste benytter telefon, e-post og muligheter til å chatte.
Tema: resultat
Variasjon i et kundesenter er uunngåelig og helt naturlig. Kundebehandlerne er ulike mennesker og kundene er ulike mennesker. Når ulike mennesker møtes vil det være variasjon i opplevelsen den enkelte får. Tenk bare på forskjellene mellom karakterene i TV-serien «Rådebank» og i TV-serien «Exit»… Det er ekstrem stor forskjell mellom disse og selvfølgelig forstår alle at kommunikasjonen må være forskjellig. Vi forstår, men gjør vi…?
God påske til kundeservice! Årets undersøkelse er gjennomført. Vi har kontaktet dere på telefon, e-post, chat og Messenger og fått 3.925 besvarelser om kundeservice.
De forskjellige kundene? Kundeserviceprisen er Norges største undersøkelse av kundeopplevelse! Da er det viktig at «kundene» som kontakter dere er alminnelige kunder.
I Kundeserviceprisen undersøker vi en lang rekke prestasjoner. I klassen for det offentlige er resultater innen flere viktige prestasjoner veldig gode.
Hugge stein eller bygge katedral? Lignelsen er gammel, og du har hørt den før. Men hva er det egentlig vi gjør i et kundesenter? Hugger vi stein eller bygger vi katedral?