Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.
Tema: resultater
I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Vi ønsker dere alle et riktig godt og fremgangsrikt år i 2023!
I månedsskiftet november/desember startet vi undersøkelsen, med 200 deltakere. Her er noen resultater i Kundeserviceprisen 2023, så langt.
De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi i resultatene? Torsdag 7. april gjennomførte vi et webinar i samarbeid med Omnicus. I det ser vi litt nærmere på tallene fra Kundeserviceprisen 2022.
Hold av dagen! Vi spurte, dere svarte, nå gjør vi det! Vi ses i Oslo! Kåring i Kundeserviceprisen 2022 28.april 2022!
Variasjon defineres som forskjellene i resultat for henvendelser til en deltaker i Kundeserviceprisen, eller forskjellen i kundeopplevelsen.
Den 29. april ble vinnere kåret i Kundeserviceprisen 2021 basert på prestasjoner. Noe ble glade og noen kanskje litt skuffet. Vi gratulerer vinnerne!
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere i hver kontaktmåte!
Kundeserviceprisen er litt som 5-mila på ski. Det er motbakker og nedoverbakker. Flater og steder med god glid og flyt og andre, mer utfordrende steder. Underveis kjenner man seg utkjørt og noen ganger man får ny energi. Uansett er det ikke over før man er i mål!