Hva forventer du? Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. Noen forventninger er vi bevisste på – «nå skal de få høre det!». Mange ganger er vi ikke like bevisste på hva vi forventer. Noen ganger vet vi og kan vi, andre ganger tror vi at vi vet og kan.
Tema: spørsmål
4 innlegg
Tradisjonen tro gjør vi også i år noen endringer i Kundeserviceprisen. Endringene kommer som resultat av tilbakemeldinger fra dere deltakere og endringer i verden rundt oss. Målene med endringene er å gi dere enda mer innsikt og gjøre undersøkelsen enda mer relevant.
Det er spørsmålet! Og etter 2 uker viser resultatene i Kundeserviceprisen 2021 tydelig at kundebehandlerne ikke er sikre på om de skal spørre kunden om noe eller ikke. En gjennomsnittlig score på 70,3 viser et stort potensial.
Vet du noe kunden ikke vet? Å være kundebehandler er tøft. Du skal lære deg masse om de produktene og tjenestene dere leverer og lever av og du skal formidle denne kunnskapen til en lang, lang rekke kunder, hver dag.