Skip to content
Verdsatt som kunde

Åpne kurs 2023

Gjennom Kundeserviceprisen.no tilbyr SeeYou AS åpne kurs. Kursene for første halvår 2023 er nå tilgjengelige. Vi arrangerer åpne kurs for kundebehandlere og ledere i kundesentre.

Nyhet i 2023!

Som en nyhet tilbyr vi nå også åpne kurs for ledere i kundesentre. Vi opplever stadig at både kundesenterledere og teamledere har behov for å utvikle seg og sin kompetanse. Derfor gir vi nå muligheten for å tilegne seg ny kunnskap om ledelse, om coaching, om oppfølging og mye mer. 4 moduler over nesten 5 måneder slik at du som leder faktisk kan ta i bruk ny kunnskap og trene på ny atferd.

Ved behov kan du også kjøpe til en-til-en coaching underveis i prosessen.

4 moduler

4 moduler for ledere og 4 moduler for kundebehandlere. For mye nytt på en gang kan gi en følelse av å ikke strekke til. Derfor har vi porsjonert ut kunnskap og innsikt over 4 moduler. Sammen med andre i samme rolle får du utfordre deg og utvikle deg i trygge omgivelser.

Og samtidig som du får ny kunnskap utvider du ditt nettverk i bransjen. Erfaring tilsier at det alltid er en fordel å kunne kontakte noen i samme rolle i en annen bedrift.

Moduler åpent kurs Kundebehandleren

  • Kommunikasjon
  • Lønnsom atferd
  • Kundebehandling
  • Profiler

Moduler åpent kurs Kundesenterleder

  • Ledelse
  • Coaching og oppfølging
  • Lønnsom ledelse
  • Profiler

Les mer om åpne kurs

Åpent kurs Kundebehandler 2023

Åpent kurs Kundesenterleder 2023

Butikken

Kundeserviceprisen.no har en butikk hvor du kan få en oversikt over hva vi tilbyr av kurs, prosesser og rapporter.

Ta en kikk i innsiktsbutikken!