Skip to content
Kundeserviceprisen.no

Kundeserviceprisen 2023

I månedsskiftet november/desember 2022 starter vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?

Før den tid er det mye planlegging, undersøkelser og forarbeid vi skal gjøre. For oss er det viktig at vi fortsetter undersøkelsens utvikling også i 2023. Vi starter planleggingen av neste runde med Kundeserviceprisen i løpet av august og vi vil gjerne ha innspill fra deg og dere!

Om dere har tanker, idéer eller meninger om noe som skulle vært endret, fjernet eller lagt til i undersøkelsen, har dere muligheten nå. Vi ønsker oss innspill og tips fra dere som har headsettet på!

Om du klikker på denne lenken under kommer du til et skjema du kan benytte for å hjelpe oss med å gjøre Kundeserviceprisen enda bedre! På forhånd tusen takk for hjelpen!

Klikk her for å gi oss tilbakemelding!