Skip to content

KSP24 – Kundeserviceprisen

Vi i Kundeserviceprisen er lidenskapelig opptatt av kundeservice og kundeopplevelse. Vi elsker å heie frem alle de gode opplevelsene som kundebehandlerne over hele landet leverer hver eneste dag.

Innsikten fra undersøkelsen gleder vi oss virkelig til å dele med alle dere som jobber med å utvikle kundeopplevelsen dere leverer enda mer. Vi vet at ingen kundesentre er like og derfor tilbyr vi dere i år flere muligheter for å få innsikten i og forståelsen av kundeopplevelsen gjennom rapporten.

Påmelding

Nytt av året er at alle som ønsker å delta i KSP24 vil måtte melde seg på.

Påmeldingsfrist er 31. desember 2023. Bruk knappene nederst på siden for å melde dere på!

Gjennomføringen

KSP24 – Kundeserviceprisen starter 15. januar 2024. I perioden frem til 12. april 2024 kontakter vi dere 30 ganger, som nye, potensielle kunder. Vi har altså økt antallet kontakter med 20%!

Vi måler dere på de samme prestasjonene som i KSP23 og vi benytter de samme prestasjonsområdene:

Vi gir dere score på 5 internasjonale CX-spørsmål og kategoriserer prestasjonene i våre Kategorier.

Ventetidene er også de samme som i KSP23, og de er vektet til ca. 5% av undersøkelsen, om vi får svar. Får vi ikke svar settes henvendelsen til 0 i score.

Vi fordeler henvendelsene etter faste fordelingsnøkler, slik at det blir likt for alle.

Vinnerne annonseres 25. april 2024 og mer informasjon om dette kommer senere.

Webinar 1. desember

Mer informasjon om Kundeserviceprisen 2024, og utvalgt innsikt fra 2023-undersøkelsen, deler vi med dere i vinterens første webinar 1. desember.

Webinaret er nå gjennomført, men du kan se det igjen her.

Velg mellom 2 alternativer

Meld dere på og velg hvilken type undersøkelse dere ønsker!

KSP24 – enkel

Vi undersøker kun deres kundesenter


  • 30 henvendelser til deres kundesenter
  • Inntil 3 av 4 kontaktmåter (telefon, e-post, chat, Messenger)
  • Detaljert rapport – velg rapportgjennomgang selv
    (se bestillingssiden for mer informasjon)

KSP24 – konkurrenter

Vi undersøker deres og inntil 5 konkurrenters kundesenter


  • 30 henvendelser til deres og konkurrentenes kundesenter
  • Inntil 3 av 4 kontaktmåter (telefon, e-post, chat, Messenger)
  • Detaljert rapport – velg rapportgjennomgang selv
    (se bestillingssiden for mer informasjon)
Lykke til i KSP24 – Kundeserviceprisen!
SeeYou AS