Å spørre eller ikke spørre
Det er spørsmålet! Og etter 2 uker viser resultatene i Kundeserviceprisen 2021 tydelig at kundebehandlerne ikke er sikre på om […]
Det er spørsmålet! Og etter 2 uker viser resultatene i Kundeserviceprisen 2021 tydelig at kundebehandlerne ikke er sikre på om […]
Å være en vinner i 2020 har ikke vært som i andre år. Vinnere trenger en hyllest og det er […]
Vet du noe kunden ikke vet? Å være kundebehandler er tøft. Du skal lære deg masse om de produktene og […]
Kundeserviceprisen 2021 starter snart! løpet av noen lange måneder har kundeservice, om mulig, blitt enda viktigere! Når det å møte […]
Vi skriver august 2020. Året vi husker lenge. For over 5 måneder siden slo alvoret innover oss på måter de […]
Hva skiller de beste fra de nest beste? Hva skal til for å vinne Kundeserviceprisen? Hva sikrer gode kundeopplevelser? Hvorfor […]
Kreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
Kundeserviceprisen 2020 startet i månedsskiftet november/desember i 2019. Siden den gang har Mystery Shoppere fra SeeYou kontaktet 181 kundesentre totalt […]