Hva forventer de som kontakter dere?
Hva forventer du? Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. […]
Hva forventer du? Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. […]
Tradisjonen tro gjør vi også i år noen endringer i Kundeserviceprisen. Endringene kommer som resultat av tilbakemeldinger fra dere deltakere […]
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen […]
Ville du handlet med dette selskapet? Dette er et viktig spørsmål å stille sine kunder, eller brukere. Vi ser nærmere […]
Den 29. april ble vinnere kåret i Kundeserviceprisen 2021 basert på prestasjoner. Noe ble glade og noen kanskje litt skuffet. […]
God påske til kundeservice! Årets undersøkelse er gjennomført. Vi har kontaktet dere på telefon, e-post, chat og Messenger og fått […]
De forskjellige kundene? Kundeserviceprisen er Norges største undersøkelse av kundeopplevelse! Da er det viktig at «kundene» som kontakter dere er […]
I Kundeserviceprisen undersøker vi en lang rekke prestasjoner. I klassen for det offentlige er resultater innen flere viktige prestasjoner veldig […]
Hugge stein eller bygge katedral? Lignelsen er gammel, og du har hørt den før. Men hva er det egentlig vi […]
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere […]
Vi mennesker styres av følelser. Vi ser det ganske lett når vi tenker på de store avgjørelsene i livet. Sånn […]
Løperne har rundet på stadion! Kundeserviceprisen er litt som 5-mila på ski. Det er motbakker og nedoverbakker. Flater og steder […]
Messenger! En kunde som vil bli kunde, som trenger litt informasjon og gjerne vil ta et valg om leverandør. Det […]
Snart 2 måneder inn i Kundeserviceprisen 2021 kan vi se flere interessante ting. Noe av det vi lurte på før […]
Vi er alle forskjellige og det betyr at vi også har forskjellige opplevelser av hva som gir oss følelsen av […]
En av de store og viktige diskusjonene i kundeservice handler om chat, med menneske eller maskin. Hva er best? Hva […]