KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang!
KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang! 15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle […]
KSP24 – Kundeserviceprisen er i gang! 15. januar 2024 starter undersøkelsen KSP24 – Kundeserviceprisen. Frem til 12. april kontaktes alle […]
Det er flere endringer i KSP24 – Kundeserviceprisen. Vi gjennomgår disse endringene og ser på innsikt fra KSP23 – Kundeserviceprisen […]
Meld deg på webinar om KSP24 – Kundeserviceprisen!
Norges mest lojale kunder 2023! Vinmonopolet, IKEA, COOP Medlem, Komplett,no og Flytoget
Kun 14% er ambassadører for dere! Har dere mål om å tiltrekke kunder? Eller mål om mersalg og oppsalg? Om […]
77% av kundene er kritikere. Dagens kunder har mange valgmuligheter. Hvor bærekraftig er det da at hele 77% av kundene […]
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser! Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er […]
«Du er ikke bare deg selv, du er det den andre opplever» reflekterer ideen om at ens identitet og handlinger […]
Vi kommuniserer forskjellig. Vi har forskjellige behov, ønsker og forventinger. Vår kulturelle bakgrunn er ikke lik og våre erfaringer spriker […]
Kundeopplevelse uten svar? Ja, det går an! Men det er ikke særlig sannsynlig at kundeopplevelsen blir særlig god. Altså må […]
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene? Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del 2. Har du hørt sangen «Evig eies kun et dårlig rykte»? Dette er vel […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del1. Norges største undersøkelse av kundeopplevelse ble arrangert for 17. gang i 2023. 19 klasser […]
Det nærmer seg slutten på webinarserien om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Hvordan opplevde vi kundebehandlerne?
Vi gjennomfører en serie med webinarer om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt […]
Vi gjennomfører en serie med webinarer om «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.