Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023 ep. 5
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt […]
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt […]
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.
Pressemelding: I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Sammen med Omnicus holder vi 6 webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. På denne måten vil vi gi deg som […]
Godt nytt år! Vi ønsker dere alle et riktig godt og fremgangsrikt år i 2023!
Hva med å starte 2023 med ny kunnskap, nye verktøy og ny innsikt? Som leder av et kundesenter står du […]
I månedsskiftet november/desember startet vi undersøkelsen, med 200 deltakere. Her er noen resultater i Kundeserviceprisen 2023, så langt.
Gjennom Kundeserviceprisen.no tilbyr SeeYou AS åpne kurs. Plan for våren 2023 er nå lagt, for kundebehandlere og ledere i kundesentre.
Temperaturen på Kundeserviceprisen. Hele veien gjennom Kundeserviceprisen 2023 kjører vi en serie med webinar. Disse er gratis og vi ønsker […]
I månedsskiftet november/desember 2022 starter vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?