Pressemelding – NBK23
Pressemelding: I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Pressemelding: I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Sammen med Omnicus holder vi 6 webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. På denne måten vil vi gi deg som […]
Godt nytt år! Vi ønsker dere alle et riktig godt og fremgangsrikt år i 2023!
Hva med å starte 2023 med ny kunnskap, nye verktøy og ny innsikt? Som leder av et kundesenter står du […]
I månedsskiftet november/desember startet vi undersøkelsen, med 200 deltakere. Her er noen resultater i Kundeserviceprisen 2023, så langt.
Gjennom Kundeserviceprisen.no tilbyr SeeYou AS åpne kurs. Plan for våren 2023 er nå lagt, for kundebehandlere og ledere i kundesentre.
Temperaturen på Kundeserviceprisen. Hele veien gjennom Kundeserviceprisen 2023 kjører vi en serie med webinar. Disse er gratis og vi ønsker […]
I månedsskiftet november/desember 2022 starter vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?
De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi […]
Siste webinar i serien «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022» 7. april. Innsikt, forståelse, resultater og oppsummering.
Jobber dere med kontinuerlig utvikling av medarbeidere og ledere? Ønsker du deg inspirasjon og tips til å få enda bedre […]
Forskjellige kontaktmåter. Det er mange måter en kunde kan kontakte et selskap på. Noen få sender nok fortsatt brev, men […]
Variasjon i et kundesenter er uunngåelig og helt naturlig. Kundebehandlerne er ulike mennesker og kundene er ulike mennesker. Når ulike […]
I Kundeserviceprisen måler vi effekten av kontakten. Noen er raske, noen er gode til å gi tilbud og andre leverer […]
Vi ønsker deg og dine kundebehandlere en riktig god jul!
De beste og de andre. Variasjon defineres som forskjellene i resultat for henvendelser til en deltaker i Kundeserviceprisen, eller forskjellen […]