Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023 ep. 5
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt […]
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinaret var live og den 5. episoden ble sendt […]
Vi gjennomfører en serie med webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Webinar nr. 4 ble sendt torsdag 2. februar 2023.
I 2023 utvides Kundeserviceprisen.no til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse i samarbeid med Norstat, med NBK23.
Sammen med Omnicus holder vi 6 webinarer om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. På denne måten vil vi gi deg som […]
Vi ønsker dere alle et riktig godt og fremgangsrikt år i 2023!
Hva med å starte 2023 med ny kunnskap, nye verktøy og ny innsikt? Som leder av et kundesenter står du […]
I månedsskiftet november/desember startet vi undersøkelsen, med 200 deltakere. Her er noen resultater i Kundeserviceprisen 2023, så langt.
Gjennom Kundeserviceprisen.no tilbyr SeeYou AS åpne kurs. Plan for våren 2023 er nå lagt, for kundebehandlere og ledere i kundesentre.
Hele veien gjennom Kundeserviceprisen 2023 kjører vi en serie med webinar. Disse er gratis og vi ønsker dere alle velkommen […]
I månedsskiftet november/desember 2022 starter vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?
De siste 4 månedene har 192 kundesentre blitt kontaktet totalt 4.800 ganger. Hva sitter vi igjen med? Hva ser vi […]
Siste webinar i serien “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2022” 7. april. Innsikt, forståelse, resultater og oppsummering.
Hold av dagen! Vi spurte, dere svarte, nå gjør vi det! Vi ses i Oslo! Kåring i Kundeserviceprisen 2022 28.april […]
Jobber dere med kontinuerlig utvikling av medarbeidere og ledere? Ønsker du deg inspirasjon og tips til å få enda bedre […]
Det er mange måter en kunde kan kontakte et selskap på. Noen få sender nok fortsatt brev, men de fleste […]
Variasjon i et kundesenter er uunngåelig og helt naturlig. Kundebehandlerne er ulike mennesker og kundene er ulike mennesker. Når ulike […]
I Kundeserviceprisen måler vi effekten av kontakten. Noen er raske, noen er gode til å gi tilbud og andre leverer […]
Vi ønsker deg og dine kundebehandlere en riktig god jul!
Variasjon defineres som forskjellene i resultat for henvendelser til en deltaker i Kundeserviceprisen, eller forskjellen i kundeopplevelsen.
Vi har alle forventninger. Hver dag. Alt fra den lille klumpen i magen til den sitrende følelsen. Noen forventninger er […]
Tradisjonen tro gjør vi også i år noen endringer i Kundeserviceprisen. Endringene kommer som resultat av tilbakemeldinger fra dere deltakere […]
Snart er Kundeserviceprisen 2022 i gang. I år går vi i gang i «den nye normalen». Vil dette påvirke opplevelsen […]
Ville du handlet med denne bedriften? Dette er et viktig spørsmål å stille sine kunder, eller brukere. Vi ser nærmere […]
Den 29. april ble vinnere kåret i Kundeserviceprisen 2021 basert på prestasjoner. Noe ble glade og noen kanskje litt skuffet. […]
Årets undersøkelse er gjennomført. Vi har kontaktet dere på telefon, e-post, chat og Messenger og fått 3.925 besvarelser om kundeservice.
Kundeserviceprisen er Norges største undersøkelse av kundeopplevelse! Da er det viktig at «kundene» som kontakter dere er alminnelige kunder.
I Kundeserviceprisen undersøker vi en lang rekke prestasjoner. I Offentlig-klassen er resultater innen flere viktige prestasjoner veldig gode.
Lignelsen er gammel, og du har hørt den før. Men hva er det egentlig vi gjør i et kundesenter? Hugger […]
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere […]
Vi mennesker styres av følelser. Vi ser det ganske lett når vi tenker på de store avgjørelsene i livet. Sånn […]
Kundeserviceprisen er litt som 5-mila på ski. Det er motbakker og nedoverbakker. Flater og steder med god glid og flyt […]
Dette er en god start på en kundedialog. En kunde som vil bli kunde, som trenger litt informasjon og gjerne […]
Snart 2 måneder inn i Kundeserviceprisen 2021 kan vi se flere interessante ting. Noe av det vi lurte på før […]
Vi er alle forskjellige og det betyr at vi også har forskjellige opplevelser av hva som gir oss følelsen av […]
En av de store og viktige diskusjonene i kundeservice handler om chat, med menneske eller maskin. Hva er best? Hva […]
Det er spørsmålet! Og etter 2 uker viser resultatene i Kundeserviceprisen 2021 tydelig at kundebehandlerne ikke er sikre på om […]
Å være en vinner i 2020 har ikke vært som i andre år. Vinnere trenger en hyllest og det er […]
Å være kundebehandler er tøft. Du skal lære deg masse om de produktene og tjenestene dere leverer og lever av […]
I løpet av noen lange måneder har kundeservice, om mulig, blitt enda viktigere! Når det å møte opp personlig blir […]
Vi skriver august 2020. Året vi husker lenge. For over 5 måneder siden slo alvoret innover oss på måter de […]
Hva skiller de beste fra de nest beste? Hva skal til for å vinne Kundeserviceprisen? Hva sikrer gode kundeopplevelser? Hvorfor […]
Kreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
Kundeserviceprisen 2020 startet i månedsskiftet november/desember i 2019. Siden den gang har Mystery Shoppere fra SeeYou kontaktet 181 kundesentre totalt […]