God påske til kundeservice i Norge!
Årets undersøkelse er gjennomført. Vi har kontaktet dere på telefon, e-post, chat og Messenger og fått 3.925 besvarelser om kundeservice.
Like forskjellige som alle oss andre
Kundeserviceprisen er Norges største undersøkelse av kundeopplevelse! Da er det viktig at «kundene» som kontakter dere er alminnelige kunder.
Det offentlige er best!
I Kundeserviceprisen undersøker vi en lang rekke prestasjoner. I Offentlig-klassen er resultater innen flere viktige prestasjoner veldig gode.
Hugger dere stein eller bygger dere katedral?
Lignelsen er gammel, og du har hørt den før. Men hva er det egentlig vi gjør i et kundesenter? Hugger […]
Nyhet: Vinnere i hver kontaktmåte
De 4 måtene å kontakte et kundesenter på er veldig forskjellige. Derfor kårer vi i 2021 som en nyhet vinnere […]
Kundeopplevelser er følelser
Vi mennesker styres av følelser. Vi ser det ganske lett når vi tenker på de store avgjørelsene i livet. Sånn […]
Alle løperne har rundet inne på stadion
Kundeserviceprisen er litt som 5-mila på ski. Det er motbakker og nedoverbakker. Flater og steder med god glid og flyt […]