Kun 14% av kundene er ambassadører
Kun 14% er ambassadører for dere! Har dere mål om å tiltrekke kunder? Eller mål om mersalg og oppsalg? Om […]
Kun 14% er ambassadører for dere! Har dere mål om å tiltrekke kunder? Eller mål om mersalg og oppsalg? Om […]
77% av kundene er kritikere. Dagens kunder har mange valgmuligheter. Hvor bærekraftig er det da at hele 77% av kundene […]
Uten svar leverer dere ikke gode kundeopplevelser! Alle liker gode kundeopplevelser! Første bud for å levere disse gode opplevelsene, er […]
“Du er ikke bare deg selv, du er det den andre opplever” reflekterer ideen om at ens identitet og handlinger […]
Vi kommuniserer forskjellig. Vi har forskjellige behov, ønsker og forventinger. Vår kulturelle bakgrunn er ikke lik og våre erfaringer spriker […]
Kundeopplevelse uten svar? Ja, det går an! Men det er ikke særlig sannsynlig at kundeopplevelsen blir særlig god. Altså må […]
Chat med menneske eller chat med bot – hvordan er opplevelsene? Vi ser på forskjellene i kundeopplevelse mellom alminnelig chat […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del 2. Har du hørt sangen «Evig eies kun et dårlig rykte»? Dette er vel […]
2 undersøkelser – 196 deltakere, del1. Norges største undersøkelse av kundeopplevelse ble arrangert for 17. gang i 2023. 19 klasser […]
Det nærmer seg slutten på webinarserien om “Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023”. Hvordan opplevde vi kundebehandlerne?