Nå starter snart Kundeserviceprisen 2021
I løpet av noen lange måneder har kundeservice, om mulig, blitt enda viktigere! Når det å møte opp personlig blir […]
Enda bedre sammen alene
Vi skriver august 2020. Året vi husker lenge. For over 5 måneder siden slo alvoret innover oss på måter de […]
Innsikt fra Kundeserviceprisen 2020: del 3
Hva skiller de beste fra de nest beste? Hva skal til for å vinne Kundeserviceprisen? Hva sikrer gode kundeopplevelser? Hvorfor […]
Innsikt fra Kundeserviceprisen 2020: del 2
Kreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
Innsikt fra Kundeserviceprisen 2020: del 1
Kundeserviceprisen 2020 startet i månedsskiftet november/desember i 2019. Siden den gang har Mystery Shoppere fra SeeYou kontaktet 181 kundesentre totalt […]